Reklamace

Reklamace zboží nebo jeho doručení


Reklamační formulář

Pro rychlé vyřízení reklamace prosím vyplňte náš reklamační formulář.

Vyplnit

Poškozená zásilka při doručení

Pokud při doručení vykazuje zásilka zjevné poškození, je nutné aby tato skutečnost byla zapsána při doručení do přepravního dokladu. Za zjevné poškození se rovněž považuje neúplnost zásilky. Pokud zásilka vykazuje skryté poškození, je příjemce povinen tuto skutečnost oznámit do tří pracovních dnů ode dne, kdy byla zásilka doručena.
Reklamaci na poškozené zboží je možné uplatnit na adrese [email protected]


Poškození zboží, zjištěné po rozbalení

Pokud při vybalení zjistí příjemce poškození, je nutné tuto skutečnost oznámit do tří pracovních dnů a před vlastním použitím ode dne, kdy byla zásilka doručena.
Reklamaci na poškozené zboží je možné uplatnit na adrese [email protected]


Vrácení zboží ve 14-ti denní lhůtě

Zboží zakoupené v našem internetovém obchodě neodpovídá vašim představám? Pak máte možnost ho vrátit bez udání důvodů během zákonné 14denní lhůty od data jeho převzetí. To stejné platí samozřejmě i na zboží, které jste si vyzvedli na naší prodejně nebo našem výdejním místě. Vrátit zboží můžete jedním ze dvou způsobů:
1. Vrácení na prodejně - spolu se zbožím přineste také prodejní doklad. Na pobočce zboží zkontrolujeme, sepíšeme Odstoupení od kupní smlouvy ve 14 dnech a zajistíme vrácení peněz.
2. Vrácení poštou nebo přepravní společností - v takovém případě postupujte takto: 1. Sepište odstoupení od smlouvy 2. Uveďte zboží do původního stavu ( v takovém případě Vám vrátíme plnou cenu, v opačném bude vrácená částka krácena). 3. Zboží zabalte tak, aby nemohlo dojít k jeho poškození při přepravě. 4. Zboží zašlete na adresu: e-BEKO s.r.o., Na Radosti 419, 155 21 Praha 5 - Zličín.


Nefunkční nebo špatně fungující spotřebič

V případě, že se na výrobku vyskytne závada, ať v záruční nebo pozáruční lhůtě, je možné reklamaci uplatnit přímo u autorizovaného servisu Beko. Tato varianta přináší zákazníkovi vyšší komfort a rychlost při řešení reklamací. Ve většině případů (u větších spotřebičů) jezdí technici autorizovaného servisu přímo na místo, kde je spotřebič umístěn a zákazník tak nemá žádné výdaje spojené s reklamací. V ostatních případech je možné reklamované zboží zboží odeslat nebo osobně zanést na servisní místo dle instrukcí pracovníka zákaznické linky Beko.

Pro objednání záruční i pozáruční opravy spotřebiče Beko využijte jednu z uvedených možností.

On-line objednání opravy spotřebiče

Zákaznická linka Beko

7 dní v týdnu, od 8:00 do 17:00

V případě potřeby můžete použít náš reklamační formulář (PLATÍ POUZE PRO ZÁKAZNÍKY e-BEKO.cz) : https://www.e-beko.cz/cs/reklamacni-formular

Pokud Vám servisní technik vystavil protokol o neopravitelnosti výrobku (PLATÍ POUZE PRO ZÁKAZNÍKY e-BEKO.cz), prosíme o vyplnění reklamačního formuláře a připojení protokolu: https://www.e-beko.cz/cs/reklamacni-formular

×
Porovnání produktů

Porovnat produkty