FAQ - Často kladené dotazy

 

PODUKTOVÁ NABÍDKA

Jaké produkty nabízíte?

V našem obchodě naleznete širokou nabídku prvotřídních potravin jako jsou salámy, sýry, těstoviny, vína a prosecca, dále káva a různé specialita přímo od místních výrobců ze slunné Itálie. Naše produkty z větší části pocházejí z jižní části Itálie, a to z oblasti Kalábrie, která tvoří špičku pomyslné "italské boty".

 

DOPRAVA

Jaké způsoby dopravy nabízíte?

Vaši objednávku můžeme doručit několika způsoby a je jenom na vás, který z uvedených si vyberete:

  1. Osobně na adrese našeho skladu: Na Radosti 419, 155 21 Praha 5 - Zličín
  2. Naší interní Mercadófood dopravou po Praze a blízkém okolí.
  3. Balíkovou společností GLS nebo paletovou dopravou DHL Vám doručíme zásilku na kamkoliv si řeknete po celé ČR a Slovensku.
  4. Kdo nechce čekat doma na dopravce tak může využít výdejní místa Zásilkovny.cz (není vhodné pro čerstvé produkty jako jsou sýry a salámy).


Kolik zaplatím za dopravu?

  1. Za naší dopravu Mercadófood zaplatíte 299,-, dostanete za to perfektní servis dovážkové služby s přesným časový rozmezím a většinou dodáním do jednoho pracovního dne od objednání.
  2. Za balíkovou službu GLS zaplatíte 99,- včetně balného, dodání je garantováno do dvou pracovních dnů (ve většině případů je dodání do jednoho pracovního dne).
  3. Za paletovou dopravu DHL zaplatíte 399,- včetně balného, dodání je garantováno do dvou pracovních dnů (ve většině případů je dodání do jednoho pracovního dne).
  4. Za výdejní místo Zásilkovny zaplatíte 99,- včetně balného. Dodání je ve většině případů do jednoho pracovního dne.

      V případě platby na dobírku je nutno přičíst k cenám dopravy ještě 49,-.

 


PLATBA


Jak mohu zaplatit svou objednávku?

  • On-line kartou při nákupu v eshopu
  • Hotově při osobním převzetí na skladu
  • Platební kartou při osobním převzetí na skladu
  • Bankovním převodem
  • Hotově při převzetí od dopravce
  • Platební kartou při převzetí od dopravce



ZRUŠENÍ NEBO ZMĚNA OBJEDNÁVKY

Jak mohu zrušit nebo změnit svoji objednávku?


V případě, že potřebujete zrušit objednávku nebo změnit produktovou skladbu objednávky, nás prosím neprodleně kontaktujte na telefonním čísle +420 773 910 922 a my se budeme snažit udělat maximum k Vaší spokojenosti.

Pokud zruším svou objednávku po úhradě, kdy dostanu své peníze zpět?

V případě zrušení již uhrazené objednávky Vám vrátíme částku v plné výši do 3 pracovních dnu od písemného nebo telefonického potvrzení storna.


REKLAMACE

Co když nejsem spokojený se zbožím?


V případě, že nebudete spokojení s dodaným zbožím nás prosím neprodleně kontaktujte na telefonním čísle +420 773 910 922.

Co když mi přišla objednávka poškozená?

V případě, že Vám přišla zásilka, u které máte podezření na možné poškození, je bezpodmínečně nutné vyžádat si od dopravce při převzetí škodní protokol kde písemně převezmete zásilku „S výhradou“. V tomto případě, když po rozbalení zjistíte poškození obsahu zásilky, budete mít jistotu, že bude Vaše reklamace kladně vyřízena. V opačném případě, může být takové poškození zpochybněno dopravcem.

 

AKČNÍ NABÍDKA

Co mohu najít v akční nabídce?

Do kategorie AKCE dáváme zboží, které máme díky výhodnější nákupní ceně výrazně levněji.

Dále je zde zboží, které je těsně před expirací nebo po expiraci, ale je zdravotně nezávadné. A díky Vám, když si takové zboží za výhodnou cenu zakoupíte, předejdeme k zbytečnému plýtvání potravinami. Děkujeme :o)

 

×
Porovnání produktů

Porovnat produkty